maandag 2 september 2013

workshop juwelen maken bij Zahia + fisheye 2

Zaterdag ochtend ging ik met mijn lieve moeder naar een workshop in de winkel van Zahia in Hasselt. hier maakten we leuke halssnoeren van verschillende soorten kristal zoals boheems kristal, murano kristal en venetiaans kristal. Ik wist meteen voor welke kleuren ik ging gaan: een warme mix van oranje, bruin, dieprood en okergeel. De workshop was heel fijn want je kreeg uitleg over de kristallen en je kreeg nog eens een uitgebreide demonstratie over hoe je nu het beste een slotje kan bevestigen, de spanning die op je ketting moet staan enzovoorts... Heel goed voor iemand zoals mij die alles leert van pinterest ! :)

Hier onze resultaten:







































Ik liet ook al een rolletje ontwikkelen van mijn fisheye 2 die ik nog eens vanonder het stof had gehaald! Een paar leuke resultaatjes, toch niet helemaal zoals ik het wou... Maar dat is net het spannende aan een analoge camera. Je weet nooit wat er uit gaat komen en de kriebels die je voelt in je buik als je naar de winkel stapt zijn zalig!

































Zo binnenkort nog meer projectjes!


groetjes Lita!

1 opmerking:

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Wauw, wat zien die kettingen er prachtig uit zeg! Inderdaad heel leuk om met kraaltjes te friemelen, Lita hihi!
De foto's zijn prachtig, ik wist niet dat zoiets bestond.