dinsdag 24 september 2013

Maak 1 iemand blij per week - kaartenrekje

Hallo,

De laatste weken ben ik onbewust steeds bezig met mensen blij te maken! Als iemand ziek is rep ik me naar de winkel om hen in de watten te leggen, ik heb een levensboek gekocht voor mijn lieve vokie die het moeilijk heeft met ouder worden en de daarbij komende ongemakken en nog zoveel meer! Ik voel me echt in m'n nopjes want de mensen die ik een klein prulletje geef zijn daar ongelooflijk blij mee:)

En nu zette ik eens op een rijtje wat ik de laatste weken allemaal heb gedaan voor mensen en dat voelt zo fijn! Ik maak er gewoon een wekelijks projectje van! Niet van de moetes want dat werkt niet bij een typische ram zoals mij. Maar gewoon omdat ik het wil en omdat het zo fijn voelt! Een echte aanrader dus!

Dit deed ik vandaag voor mijn ouders omdat ons lieve moederke ziek is en onze vader een nieuwe vaste job heeft en ik ongelooflijk trots ben op hem! Ik ben het stiekem gaan afzetten en als ze straks van hun werk komen gaan ze hopelijk blij zijn met dit kleine gebaar!


Ik kocht ook een fotorekje bij de Hema en beplakte dit met washitape. Heel simpel en zo kan ik eindelijk mijn verzameling kaartjes tentoonstellen. Eneeuhh als iemand jarig is heb ik altijd kaartjes bij de hand.







Nog beter nieuws is dat ik en mijn vriend een huis hebben gekocht! Maar over de renovatie en inrichting zal ik binnenkort wel eens een paar blogposts maken.

En bij deze zeg ik tot de volgende keer!! groetjes



Geen opmerkingen: