dinsdag 3 september 2013

DIY: gevlochten ketting + armband

Hallo,

Jullie zullen wel denken... weken niet gezien en in een paar dagen al vier blogposts! Ja ik heb er weer goesting in ze! Inspiratie op overschot deze week :)
Op mijn shoppingtrip van vandaag kwam ik in de Veritas en daar hingen weer zo'n leuke gevlochten kettingen die ik altijd aandoe maar met nogal een hoge prijs. Voor mij is dertig euro voor een gevlochten ketting veel geld in elk geval. Dus ik keek naar de wol die er lag en dacht ..dat kan ik zelf toch ook? Dus heb ik twee probeerseltjes in elkaar geprutst. Mits wat oefening kan dit dus nog wel iets worden :)

Joepie aan de goedkope zelfgemaakte spulletjes!
Ik vond op pinterest nog wat inspiratie - Amen!

groetjes






2 opmerkingen:

Els04 zei

Goed gelukt!!!
En blogmadammen met een tattoo zijn extra goed!!

Veritas Belux zei

Dag Rond dwalen in mijn hoofd,

Superleuk ideetje en bovendien mooi uitgewerkt.

Vele creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team