woensdag 28 augustus 2013

Oude poëzieboekjes en de hobbykamer opruimen.

Ik dacht deze week de hobbykamer eens onder handen te nemen met de verhuis in het verschiet... & ik kwam oude poëzieboekjes tegen van mezelf. Leuk zeg om daar nog eens door te snuffelen!
Al die oude dromen en uitspraken... zalig. Maar wat kunnen dromen toch veranderen? Neem nu mij... ik hield vroeger van roze (wat ik nu haat), ik wou chef kok worden (maar dit wil ik niet met al die stress die er bij komt kijken), ik hield van pannekoeken (en die geur maakt me voortaan misselijk) ...

Ben benieuwd dat als ik mijn huidige dromen opschrijf ik binnen x aantal jaren weer denk.. achja wat kunnen dromen toch veranderen? Hadden jullie ook zo'n kinderdromen?






















I get a feeling that I've had in me before I could speak
And when I could I couldn't tell people how it felt to meIt's like there's something in my heart that let's me know that I'm freeBut I don't ever know when that will beThat's if I name it all so if it even happens at all
Cause I'm related to a place I've never been to at all
Until that day I'm watching, waiting on this road that I walk
It's in the back of my mind all day long.
Cause I'm related to a place I've never been to at allUntil that day I'm watching, waiting on this road that I walkIt's in the back of my mind all day long.


soja



Byeee Lita!

Geen opmerkingen: