woensdag 24 juli 2013

vakantie is....?

Dag lieve mensen!

Na een paar weken goed doorwerken heb ik nu een weekje vakantie! En die vakantie gaan we om geld te besparen in eigen land en streek houden. Dat is nieuw voor mij moet ik zeggen maar we krijgen onze dagen goed gevuld! Zwemmen-gitaar luisteren-rondrijden met de brommer- samen eten met vrienden- eindelijk nog eens schilderen en dromen over verre landen - de wibra plunderen (want ja in de wibra hebben ze leuke spulletjes en al wie zo kortzichtig is om daar niet binnen te wandelen geef ik graag een mep in zijn gezicht.) - en een zeemeermin in elkaar prutsen voor een vriendin haar verjaardag en tijd voor elkaar...

Ik ga er niet te veel woorden aan vuilmaken want mijn foto's zeggen meer dan genoeg!
Kijk maar eens mee...











groetjes! Lita

6 opmerkingen:

Lorecreatief zei

Ow dat ziet er supergezellig en zomers uit! Niets zo leuk als vakantie dichtbij huis, want hier is ook zo veel moois en leuks te bezoeken (check m'n blogje maar eens, er komen heel wat museumtips aan!) :-) Geniet er van!

△▽ TiNE ▽△ zei

Wibra heeft absoluut leuke dingen en lang leve vakantie in eigen land ! Ik doe ook mee !

Veel plezier en groeten.

Tine

Miniatuurmensje zei

die eerste foto, ziet er zo gezellig uit!

Els04 zei

ziet er geweldig uit!!!

Elke Jansen zei

Genieten!

Miss Mustache zei

oh super gezellig hier was het ook vakantie in eigen land, vijf dagen kamperen in lommel. Heerlijk was dat :o) maar zo te zien heb jij daar ook geen problemen mee. Super die laatste spreuk ^^
groetjes Miss Mustache