dinsdag 18 juni 2013

Heerlijkheden... celebrate the little things!

Hoi hoi, nee de maand is eigenlijk nog niet voorbij maar ik voel dat ik terug rustiger ben! En ik had vandaag meteen zin om nog eens een blogpost te maken^^ Ik voelde het kriebelen en je buikgevoel dat moet je volgen!

Ik zal jullie meteen eens up to date brengen!

Mijn protfolio is binnen - Stage is gedaan -  mijn eindwerk is binnen en ik ben voor de jury geweest + onderscheiding gehaald - Ik heb morgen mijn laatste examen - dus volgende week krijg ik normaal gezien mijn diploma - Ik ben nu heel veel aan het werk , en het is een leuke job. Ik maak wel de nodige flaters, chaoot die ik ook ben! - ons huishouden ligt helemaal overhoop maar dat laat ik eventjes zijn met dit leuke weer tot na de proclamatie - Ik ben beginnen sporten (zumba, bodybalance en shbam) - ik ga ook weer meer buikdansen - en ik geniet van ons hofke! 

Ik zal jullie een aantal foto's laten zien van de heerlijkheden waar ik elke dag van geniet!

CELEBRATE THE LITTLE THINGS!

En daar ben ik vollenbak mee bezig! Kijkt u maar mee....








U ziet, terwijl ik het superdruk heb ben ik tegenwoordig toch echt bezig met de tijd te nemen voor mezelf! Om eens rond te dwalen in mijn hoofd en dingen te doen waar ik echt van geniet! Eindelijk ga ik mijn blognaam waardig zijn!

(sauna, kampvuurkes na het werk met vrienden, zwemmen, de kipkes buiten,...)

Ik doe het rustig aan het komende jaar. Mevrouw de chaoot is van plan om geen wereldverbeteraar te spelen, eens gewoon te doen en om te leren gaan met haar gebreken! En  nu we toch bezig zijn... ik moet ook maar eens proberen om me niet aan te trekken wat andere mensen over me denken! Lekker vrij in m'n hoofd.. ZALIG!



Aju!
& nu van't zonneke geniete!

2 opmerkingen:

100% Elke zei

Welkom terug! :-)

Angeline zei

Wat fijn dat je dat allemaal weer achter de rug hebt en goed hebt afgerond!Er is er nog een die het er lekker van neemt op de schommelbank in je gezellige hofke zie ik wel en gelijk hebben jullie!