vrijdag 24 mei 2013

make your soul grow - diy kaarspotjes van de yoghurt

''Go into the arts. I'm not kidding. The arts are not a way to make a living. They are a very human way of making life more bearable. Practicing an art, not matter how well of badly, is a way to make your soul grow, for heaven's sake. Sing in the shower. Dance to the radio. Tell stories. Write a poem to a friend, even a lousy poem. Do it as well as you possibly can. You will get an enormous reward. You will have created something.'' 

Kurt Vonnegut.









En met deze tekst in mijn achterhoofd ging ik rondneuzen op pinterest, mijn favoriete inspiratiesite bij uitstek! Daar kwam ik uit bij deze leuke afbeelding van een kaarsenpotje met vilten driehoekjes. Dat deed me er aan denken dat ik nog van die glazen potjes in kast had staan van de yoghurt (jaja, die lekkere roze die eigenlijk voor kinderen is bedoeld van de lidl!) En zo ging ik aan de slag met m'n potjes. Gezellig resultaat toch? Ik werkte vooral met de kleuren bruin en groen, mijn favoriete kleuren omdat ze me doen denken aan de natuur. 




Zo, ik blijf erbij dat je met simpele kleine dingen je huis kan opfleuren. 

Vrolijk weekend!