maandag 20 mei 2013

Madonna en Scharrel

Ik ben de laatste tijd niet zo heel veel creatief bezig en weer geef ik de schuld aan de deadlines . Maar eigenlijk is dat ook wel daardoor, mijn creativiteit steekt nu in mijn eindwerk. Maar ik doe het jullie niet aan om dat lijvig document aan jullie voor te leggen! Wat ik wel graag met jullie deel is wat er hier allemaal nieuw is!
Want we verwelkomen ontplofte kapsel kipjes Madonna en Scharrel twee Hollandse kuif krieltjes! Het is hier net een dierentuin aan het worden maar voor mij is dat echt prima! We hebben nu een hond, een kat, een gekko en dan onze twee kipjes. Hmmm valt eigenlijk nog wel mee he? Maar ge moet natuurlijk weten da we nog maar een half jaar echt samenwonen!!! De naam Madonna is voor de linkse en waarom? Awel, omdat ze net eyeliner onder haar ogen heeft, heel veel lawaai maakt en nogal dramatisch is qua bewegingen. Scharrel noemt zo omdat ze steeds eet en drinkt.




Voor de rest heeft vriendlief de tuin een beetje gezelliger gemaakt! Ben blij dat hij zo creatief is in de tuin want dat mankeert er bij mij toch aan... ik kan enkel met open mond gapen naar de natuurpracht maar daar blijft het dan ook bij ! Eigenlijk nu ik er aan denk... Vorige week was ik nog met vriendinnen aan het praten over ons leven, allemaal 21 -22 jaar en al samenwonend-werkend en stressy. En dat het eigenlijk niet hoort op onze leeftijd en dat we ons moeten amuseren en de wereld gaan ontdekken. Maar als ik dan hier in ons huisje rondloop is dat ook wel een groot avontuur. Zo met al die beestjes enzo...en weet ge wat? Ik amuseer me te pletter! Ik ontdek de wereld en begin in onzen hof! En totdat ik ooit heel rijk zal worden zal dat zo blijven :) Amai amai efkes een momentje van bezinning- tijd voor nog een foto!






Zo, hopelijk gaan jullie een fijne week tegemoet! 




Geen opmerkingen: