zondag 12 mei 2013

gelukkige moederkesdag + familie over de vloer!



Het afgelopen weekend was ik vooral bezig met koken en plannen voor het eerste familiefeest dat ik zelf zou geven in ons huisje. Spannend spannend want hoeveel moet je dan van alles kopen? En wat drinkt die ene nonkel  nu weer graag? En wat eet die jongste nicht nu weer niet? Ik wou dus dat er voor ieder wat wils was maar mijn budget is nog niet om U tegen te zeggen. Wat doe je dan? Quiches bakkes natuurlijk, met hopen en in alle smaken!  Paprika met kruidenkaas - zalm en broccoli - erwtjes en ham - prei en spek-...... Ik heb er wel van genoten ^^ Ohja en als cheap dessert had ik een plattekaastaart met speculaasbodem en frambozen. Ik kijk al uit naar volgend jaar om weer zoveel volk over de vloer te krijgen !





Natuurlijk was het ook moederkesdag vandaag!!Joehoe voor alle moeders in deze wereld. We hebben er zoveel aan ook al geven we dat niet altijd even geire toe! Ik heb die van mij alvast een zelfgemaakte broche aangespeld.




Als laatste wil ik nog eventjes delen dat er een pasiflora bloempje was uitgekomen! Tot grote vreugde van mezelf want ik ben gek van die bloempjes! Best wel speciaal trouwens zo op een triestige regenachtige dag.... Hupse, hier efkes nen close up!





Groetjes Lita! Maak er een toffe week van!






3 opmerkingen:

Nicole -Maaksels en Meer- zei

OwOw, dat ziet er allemaal heerlijk uit! En wat een goed idee om hartige taarten te maken; je kunt het goed voorbereiden zonder op de dag zelf nog veel werk te hebben en het is nog lekker en gezellig ook!
Die broche voor jouw moederke is supermooi!
Jij ook een hele fijne week gewenst, Lita!

theetje zei

Hartige taarten= altijd goed!!!
Slimme keus:)
Mooi broche voor je moeder ook!
Liefs Theetje

Viltanja zei

Oh, bijna etenstijd en dan krijg ik de foto's van jouw heerlijke baksels onder mijn neus. Knor knor zegt mijn buik.

Groetjes Anja