zondag 26 mei 2013

Een maand pauze

Dag lieve mensjes uit de blogwereld!

Ik wil even zeggen dat ik er een maandje tussenuit ga, tot ik ben afgestudeerd. Ik ben bezig met een drukke stage als straathoekwerker, begin deze week fulltime te werken in een bezigheidstehuis voor personen met een handicap en ga ook nog naar school (mijn laatste jaar), dus moet mijn portfolio afmaken, mijn eindwerk, mijn schooltaken en geef heel wat workshops . Ik woon ook samen + heb een halve dierentuin dus werk ik nachten om in de ochtend naar school te kunnen en na school vertrek ik weer...

STOP 

Je zal me hier dus een maand niet spotten, alhoewel... zo tussendoor zal ik wel eens komen piepen!
ik heb voor mezelf wel een aantal creatieve projectjes waar ik me nog mee bezig ga houden.

  • analoge foto's trekken met mijn verzameling kodakjes! Ik ben nu op de moment bezig met mijn fisheye 2.
  • de sjaal verder afhaken
  • Mijn familieboek verder afmaken en decoreren
  • nog eens decopatchen

tot binnen een maand!






7 opmerkingen:

Els04 zei

Succes en veel plezier, tot later!!

theetje zei

Succes met alles (wat veel!!)
En geniet er ook van!!
Liefs Theetje

Annemie Madebymieforyou zei

Succes met alles en tot binnenkort!

Annemie Madebymieforyou zei

Succes met alles en tot binnenkort!

EvitaAtHome zei

Veel succes met alles en tot binnenkort.

Liefs, Evita

Elke Jansen zei

Succes en tot binnenkort!

Lorecreatief zei

Het zweet breekt me uit van alleen al alles te lezen ;-) Wat doe je veel zeg! Veel succes met alles en tot snel!
x