donderdag 9 mei 2013

Durbuy - Wherever you stand, be the soul of that place

Ik ging afgelopen weekend naar Durbuy. Ik heb er vooral heel erg genoten van de natuur! Lekker van de pad afwijken, over het niet aangepaste schoeisel ga ik zwijgen. Ik voelde me net terug een klein kind dat op ontdekking was! En ik vroeg me af waarom ik dat niet meer doe... En wat een heerlijk gevoel trouwens om je terug heel kinds te voelen, om met open mond naar de natuur te gapen! Zalig tussen al die deadlines! Ik hoop dat ik jullie een beetje mee kan laten genieten door de foto's die ik genomen heb.

mijn dunne haarbedeksel was niet genoeg tegen dat zonnetje! zag al ferm rood!

da beestje zegt dat het proper water is in Durby



















byeeee! geniet van jullie hopelijk verlengde weekend!

Geen opmerkingen: