vrijdag 3 mei 2013

ditje datjes en pakjes!

Hoi hoi hoi
Weer eventjes geleden, maar ik kom niet af met excuses deze keer. Het is nu eenmaal zo en ik wil niet dat bloggen een verplichting op mijn to do lijstje gaat worden!
what happened? Wel ik ben bezig met heel wat kleine projectjes maar haken staat op nummer 1! Het enige wat ik kan maken is een sjaal. En nu ben ik me eens gaan verdiepen in steken als het stokje, de vaste, de losse, de fantasienetsteek,... ! En nu ben ik weer een sjaal aan het haken maar dan wel in de fantasienetsteek. Later wil ik overgaan naar moeilijkere dingetjes, nu eerst oefenen^^ Vriendlief trekt wel vreemde ogen als ik in de volle zon een sjaal aan het maken ben. ''Voor volgend jaar, een mens kan niet vroeg genoeg beginnen'' zeg ik dan...



Ik had ook de give away gewonnen bij Angeline! Ik ben er heel blij mee en het hartje met vlindertje heeft een mooie plek gekregen in onze badkamer!


Ik maakte ook nog honden cupcakes voor de pups. De vulling voor haar speeltje kost meer dan 10 euro wat in mijn ogen heel duur is om meteen opgegeten te worden. Dus deed ik het zelf maar...
Wat bouillon, erwtjes en peekes uit blik, haver, meel en een eitje. Op 180 graden in de oven en het is klaar... ze heeft er in elk geval van genoten!






(pssst. doen jullie nog mee aan mijn give away?





Zo, ik vertek naar Durbuy voor het weekend! byeee!

2 opmerkingen:

Nicole Maakselsenmeer zei

Hey Lita, zit je lekker in Durbuy? Je hebt er iig heel goed weer bij! Wat ben je toch heerlijk aan het kokerellen voor het schattige beest! Hij geniet volop van zijn speel-eet-bal!

Zilly zei

Dank je wel Lita: voor de leuke reactie op mijn blog. Fijn dat je nu aan het genieten bent en wat een lekkere verwennerij voor de hond. Mooie week gewenst-xxx-Sil