donderdag 4 april 2013

zelfgemaakte prulletjes die nog niet eerder op mijn blog waren verschenen!

Mijn lichaam laat het weer afweten- nu ziek in de zetel met buikgriep. Het doet toch wel lelijk dit jaar met mij... Maar misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld want zoals altijd raas ik door het leven tot mijn lichaam stop zegt! Dus ik heb nu weinig fut om iets te doen. Daarom was ik eens aan het snuffelen tussen mijn foto's op de computer en kwam uit bij zelfgemaakte dingen die ik nog niet eerder op mijn blog heb laten verschijnen. Ik zal ze bij deze eens met jullie delen se! Het is een beetje vanalles wat...

Ik maakte een tijd geleden oorbellen van vilt! Ik zou niet weten waar ik ze gelaten heb nu ik er aan denk....

zelfgemaakte rijsttaart... en ze smaakte echt super! blegh maar ik kan nu niet te lang over eten nadenken!

Een tekening van een tijd geleden....

zelfgemaakt vrolijk rokje in het naaicafé

same!

ketting van vilt, daar nog niet met het juiste slotje...

Hmmmm ik heb boenk goesting gekregen om terug te gaan vilten! Kzal vriendlief eens naar boven sturen om in de hobbykamer wat vilt te gaan zoeken.

groetjes!

2 opmerkingen:

Miniatuurmensje zei

fijne dingetjes allemaal! Veel beterschap.

Lorecreatief zei

Heel veel beterschap! Leuke spulletjes maakte je!