maandag 22 april 2013

Update

Het afgelopen weekend was ik naar de Ardennen en afgelopen week zat ik in de examens dus heb ik weinig van me laten horen. (zijn trouwens goed gegaan denk ik) Vandaag dus een lange post vol foto's om terug up to date te zijn.  Wat begint het weer heerlijk te worden trouwens, ik ben een heel nieuw mens in het zonnetje! Vrolijker, creatiever, contenter, verliefder, hoopvoller, positiever,....

Vorige woensdag op een heerlijke dag ben ik 22 jaar geworden! Lijkt ineens heel volwassen maar zo voel ik me nog lang niet! Hier zijn al wat foto's van heerlijke pakjes die ik kreeg. De andere spullen staan nog in zakken want ik heb nog geen tijd gehad om ze een plekje te geven... Dat is voor later deze week!












Jaja, u ziet het. Ook de vriendinnen weten dat ik een thee zuipschuit ben, van kabouters hou, graag in bad ga, nog graag wat meer thee drink en van retro hebbedingetjes hou. Het tafelkleed heb ik van de vriend gekregen. Meneer wou heel romantisch met mij gaan picknicken in de Ardennen maar zijn plan viel telkens in duigen. Ach ik ben al heel content met een sushi etentje en het tafelkleed + de dingetjes zelf! Het naaimachien heb ik niet gekregen maar van thuis mee naar ons huis genomen. Ik heb het twee jaar terug gevonden op de rommelmarkt. Het is van het merk durbaiti en ik kan er nergens iets over terugvinden. Het staat nu in onze gang te pronken!
Het koffertje met het kipje en het meisje heb ik ook van de vriendinnen gekregen en komt van achter de maan. De retro kaartjes zijn van een bloemendrankje dat Roomer noemt. Een beter drankje dan dat bestaat trouwens niet!

Voor de rest geniet ik van onze tuin waar alles in bloei komt!









Tot de volgende! Lita 


3 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Hee Lita, alsnog van harte meid! Wat heb je een heerlijke dingen gekregen; Rituals is altijd goed, die mandarin thee drinkt mijn lief altijd en die kabouters zijn helemaal te gek! En wauw, wat een mooie gele nagellak!

Elke Jansen zei

Nog een late gelukkige verjaardag! Wat een fijne cadeaus!

VillaBalkonia zei

Klinkt helemaal goed!! Mooie cadeaus ook!! En nog gefeliciteerd natuurlijk... =)