donderdag 11 april 2013

pimp your wallet

Ik kocht bij mexx een gewone bruine portefeuille van 20 euro. Ik had dringend een nieuwe nodig die mijn kleingeld niet uitspuugde. Die ga ik nog wat opsmukken dacht ik . Ik ging dus helemaal los in de Veritas waar ze zowat alles hadden wat ik in gedachte had! Groene kant, appelpatch, leuke stofjes, knoopjes,... Hebben jullie trouwens al door dat ik nogal van tierlantijntjes hou? I love den Veritas spijtig dat ie meestal wel redelijk duur is.
Achja voor minder dan 30 euro heb ik dus een unieke portefeuille! Ik heb ook heel veel restjes stof van al die kleine projectjes, hebben jullie toevallig een leuk idee om die op te werken?

oeps ik heb nog overal losse pluisjes en draadjes hangen!


de gsm hoes heeft ook nog wat kant gekregen...

Tot de volgende! Lita

7 opmerkingen:

Elke Jansen zei

Amai zeg, tof gedaan!

Arja van Garderen zei

Hoi hoi!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
Wat een leuke gezellige blog heb jij zeg!
Ik ga je volgen hoor ;)...

Liefs Arja

theetje zei

Leuke portemonnaie!!
Tuurlijk kun je meedoen met de Apple-Project......ziet er echt leuk uit!
Liefs Theetje...
ps: als je dat nog wilt, laat je dan ff een berichtje achter?

Veritas Belux zei

Hey Ronddwaleninmijnhoofd,

Leuk idee om een portefeuille zo te pimpen. Tof gedaan!

Creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team

Veritas Belux zei

Hey Ronddwaleninmijnhoofd,

Tof ideetje om je portefeuille zo te pimpen! Leuk gedaan.

Creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team

Miek zei

Owh, I like!!!!

Lorecreatief zei

Oh wat super leuk gedaan!