zaterdag 6 april 2013

fuji instant mini camera - bye bye polaroid!

Zoals jullie wel weten ben ik zelf bezig met de oldskool polaroid via the impossible project... De naam is goed gekozen want het is dan ook zeer onmogelijk om goede foto's uit dat ding te krijgen... Ik heb me al van alle gadgets laten aan smeren in winkels om betere resultaten te verkrijgen maar tevergeefs... Ik ben het dus een beetje beu omdat zo een pakje van 8 velletjes zo'n 20 euro kost.
Nu kwam gisteren een van de beste vriendinnen langs met haar nieuwe camera! De fuji instant mini camera. Ik ben meteen verknocht aan het ding!
Zij heeft de zwarte versie maar blijkbaar zijn er veel meer kleuren zoals wit, bruin en zelfs in pandavorm kan je het ding kopen. Maar wat doet het nu? Het maakt instant foto's zoals een polaroid maar dan in een klein formaat. En het grote verschil is dat de velletjes veel goedkoper zijn (1 euro per vel als ik me niet vergis) en de kwaliteit is zoveel beter! De prijzen gaan tot zo'n 150 euro voor het zwarte model. De witte zijn goedkoper maar die camera's zijn ook logger. Er zit zelfs een zelfontspanner aan!
Via internet kan je ook leuke velletjes kopen met bolletjes enzo.

Sorrie oldskool polaroid maar u bent snel vergeten met deze nieuwe versie.




Hehe, wat een reclame! Maar ik kon het toch niet laten.

Geniet van jullie zaterdag! Liefs lita!