vrijdag 15 maart 2013

Uitslag van de give away!

Proficiat AnneMIE, jij bent de winnares van mijn tweede give away! Als jij even je adres door wil sturen naar lita.vanherck@gmail.com dan kan je pakje na het weekend in de postbus! Hopelijk ben je er blij mee! Ik heb er alvast veel plezier aan gehad om het allemaal te maken!
En aan de anderen, leuk dat jullie meededen, er komt binnenkort nog wel eens een give away!
Leuk dat jullie mij zijn beginnen volgen ^^


Ik zal al een ietsiepietsie klein deeltje van de verrassing vrijgeven! Dit envelopeke da ge hier boven ziet zit vol kleine hebbedingetjes! Maar buiten het selfmade envelopeke en het hangertje zit er nog heel wat meer in het pakske ze!


Goei weekend! Liefs Lita!



3 opmerkingen:

Elke Jansen zei

Dat ziet er al leuk uit! Proficiat aan AnneMIE!

Annemie Madebymieforyou zei

Oh super leuk, ik heb gewonnen en ben heel erg blij! Ben al heel blij met wat je nu laat zien, mooi! Nu spannend wachten op het pakje, mijn adres komt er zo aan. Fijn weekend! Annemie

Nicole Maaksels en meer zei

Annemie, gefeliciteerd en Lita; gefeliciteerd met de 20! Op naar veel meer!