vrijdag 1 maart 2013

Meer juweeltjes!

Goeiemorgen bijna middag!
Ik heb de smaak te pakken van juweeltjes maken! Ik kan er maar amper mee stoppen!
Nu heb ik weer twee ringen en een broche gemaakt! Echt leuk ^^ Ondanks mijn dipje dat ik al een aantal weken heb van ''god weet ik wat?'' heb ik toch heel wat inspiratie!
Met onze pups gaat ook alles supergoed! Ze is echt heel slim en ze heeft zo'n lief koppie! Wel had ze al mijn oplader van de laptop doorgebeten dus kon ik even niet posten! Er zullen nog wel meer dingen sneuvelen!
Wat is nog nieuw? Ehhh.. ohja ik heb gisteren voor de eerste keer in mijn leven mijn nagels laten doen! Ons mams nodigde mensen uit bij haar thuis en voor 10 euro de man kwam een mevrouw gelnagellak zetten. Ik heb gekozen voor een groene kleur want dat is mijn lievelingskleur! Ik vind het eigenlijk nog wel mooi maar zou niet het geduld hebben om dat nu echt vaak te laten doen. En wat een gepeuter aan die nagelriemen! Ben wel benieuwd hoelang het gaat blijven zitten, het zou zo'n 3 a 4 weken moeten blijven! Ik zal er een foto bij zetten zodat jullie het resultaat ook kunnen zien! Doen jullie je nagels of laten jullie je nagels doen?






Groetjes!

1 opmerking:

Nowak zei

love your jewellery! the rose ring is adorable!!!