zaterdag 2 maart 2013

Liebster award

Goh een liebster award, ik had er er eigenlijk nog niet van gehoord! Maar nu ben ik genomineerd door mylittlepinkeverything die in onlangs ben gaan volgen.

Wat is nu de bedoeling? 
-Ik moet 11 vragen beantwoorden.
-11 feiten over mezelf vertellen
- & 11 vragen verzinnen voor 9 andere bloggers aan wie ik deze award wil doorgeven.

11 feiten over mezelf:

1) Ik heb donker blonde haren en blauwe ogen. (Maar dat is saai niet?)
2) Ik hou eigenlijk niet van katten maar heb er wel eentje waar ik veel ruzie mee maak.
3) Ik kan niet goed op hakken lopen!
4) Ik tap heel graag pintjes in het café waar ik elk weekend werk!
5) Ik ben een pitserke als het op eten aankomt! Ik eet heel traag en eigenlijk niet zo veel ineens! Maar ik pits wel de hele dag door! En ik hou er niet van om mijn eten te mengen!
6) Ik hou recentelijk van raadseltjes vertellen! Ik kan er uren mijn hoofd over breken!
7) Ik ben heel slecht in het vertellen van mopjes!
8) Ik ben best goed in koken, al zeg ik het zelf.
9) Ik ben heel bang van de dokter en de tandarts! Als ik ooit een operatie moet ondergaan gaan ze serieus last hebben met mij!
10) Als ik denk aan bevallen val ik zowat flauw!
11) Ik swiffer ook het plafond als ik aan het poetsen ben!

11 vragen beantwoorden:

1) Als jij voor een dag alles mocht beslissen, wat was je eerste move?
OOOoooh ik zou meteen verbieden dat bepaalde mensen veel geld verdienen en anderen bijna niets. Iedereen gelijk voor de wet of met minder grote contrasten dat zou echt het eerste zijn dat ik zou veranderen. Oei maar dat lijkt wel op iets dat ik zou zeggen als ik een miss-verkiezing zou winnen! Ik zou  natuurlijk ook beslissen dat ik gratis en voor niets de wereld zou mogen rondreizen! hihi

2) Wie verdiend er echt een bloemetje?
Mijn moedertje! Zij kan echt heel veel aan en staat altijd voor me klaar!

3)Favoriete snoep en favoriete snoep moment?
Mijn favoriete snoep zijn zure matten maar ik haal ze niet meer zoveel! Mijn favoriet snoepmoment is als ik met mijn vriend in de auto zit! Nu liggen er werthers originals! Kennen jullie die nog?

4) Is bloggen voor jou een hobby of een passie?
Goh, bloggen is voor mij pure ontspanning! Ik haal er veel inspiratie uit! Het is zowel een hobby als een passie denk ik!

5)Wat wilde je vroeger worden en wat studeer je nu?
Dat ging van prinses naar kok naar advocaat naar psycholoog! Uiteindelijk ben ik 1 jaar psychologie gaan doen maar ben ik nu overgeschakeld naar orthopedagogie. En die studie hoop ik dit jaar af te maken! Het is me op het lijf geschreven!

6)Welk boek/film maakte je aan het huilen?
Ik huil heel gemakkelijk met films of boeken. Laatst heb ik wel verschrikkelijk gehuild met the broken circle breakdown. Dat was niet meer huilen maar janken!

7) Is huilen een teken van sterkte of zwakte?
Niet sterk maar ook niet zwak. Ik denk gewoon dat lekker huilen heel veel deugd kan doen en het heeft soms wel moed nodig om de sluizen zomaar open te zetten want dan lijk je extra kwetsbaar!

8)Wanneer heb je voor het laatste in de spiegel gekeken?
Net nog toen ik in de badkamer kwam.

9)Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Mijn ogen en mijn lijntje.

10)Noem een goede eigenschap van jezelf?
Ik kan erg genieten van de kleine dingen.

11)Noem een slechte eigenschap van jezelf?
Ik trek me alles heel hard aan en ben heel hard voor mezelf! Als iemand een probleem heeft is dat meteen ook mijn probleem. Ik laat me ook heel hard meesleuren door sferen.



11 vragen voor een ander?

1) Hebben jullie een favoriet woord?
2)Van welke winkels zitten er kaartjes in jullie portemonee?
3) Wat is jullie favoriete winkel? Kunnen jullie via polyvore een collage maken?
4) Beste youtube filmpje?
5) Favoriete guilty pleasure?
6) Wat is jullie talent?
7) Waar zijn jullie niet goed in?
8) Het mooiste dat jullie al hebben meegemaakt?
9) Wat is jullie grootste droom?
10) droombestemming om op vakantie te gaan?
11) Waar kunnen jullie niet tegen?

Wie wil ik graag nomineren?

sil van met hart en ziel kunstzinnige (on)zinnigheden van alledag.
la feline  handmade with love
villa balkonia enjoy the little things
klein zoet geluk creatieve projecten
altijd wolkom
fruit with a mustache
alice in the appletree know your gifts and share them.
dingen die fijn zijn
lore creatief Een blog over lekker eten, creativiteit en tweedehandsliefde.

Zo zeg, wat een klusje om dit allemaal te verzinnen en in te vullen! Wel heel erg leuk!
Ben ook heel benieuwd of er reactie op gaat komen!

Liefs! Geniet nog van jullie weekend!












4 opmerkingen:

Kiki zei

Wat een leuke feitjes over jezelf. Het is voor mij ook een drama om op hakken te lopen. liefs

Maria zei

Leuk om te lezen… en sommige dingen zijn ook erg herkenbaar :)!

Nora Jongen zei

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wel super leuk!

Lorecreatief zei

Wat leuk om te lezen en de laatste eigenschap van jezelf vind ik erg grappig (maar eigenlijk ook gewoon erg slim!).
En bedankt voor de nominatie!
Ik kreeg hem al eens een keertje en als je het niet erg vindt wil ik graag aanvaarden, maar ik hem niet nog een keer delen :-)
Ik wil wel graag op de vragen antwoorden, altijd leuk om te lezen, niet? ;-)
Hier gaan we:
1) Hebben jullie een favoriet woord?
wat een moeilijke vraag... überhaupt vind ik wel een leuk woord :-)
2)Van welke winkels zitten er kaartjes in jullie portemonee?
Onlangs het kaartje van Rosa Lee er in gestopt, super retro winkeltje (linkje staat vandaag op mijn blog)
3) Wat is jullie favoriete winkel? Kunnen jullie via polyvore een collage maken?
Ik heb nog nooit een collage gemaakt en een favo winkel heb ik niet echt, maar Blender en Paplou vind ik wel erg tof!
4) Beste youtube filmpje?
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk Blijft lachen, zet zeker je geluid aan ;-)
5) Favoriete guilty pleasure?
Uitslapen!!!!
6) Wat is jullie talent?
Gidsen (mensen rondleiden in't museum)
7) Waar zijn jullie niet goed in?
Sporten :-s
8) Het mooiste dat jullie al hebben meegemaakt?
Mijn reis naar Peru met mijn mama en het samenwonen met mijn liefje
9) Wat is jullie grootste droom?
Gezond en gelukkig blijven :-) (en stiekem een geweldige job vinden ;-p)
10) droombestemming om op vakantie te gaan?
Peru, maar die reis maakte ik al :-)
11) Waar kunnen jullie niet tegen?
roddelen!