woensdag 27 maart 2013

lentekriebels

Ik werd deze ochtend om 8 uur al wakker met de zon op men smoel! Het mag dan nog niet heel erg warm zijn maar ik heb het toch al te pakken... DE LENTEKRIEBELS! Ik ging net niet dansend uit bed !
Via pinterest vond ik een leuk idee met kant en bloempotjes! Ik dacht joepie dat zou bij ons ook wel staan^^ Maar wel met iets minder kant want op de foto is het voor mij net te veel van het goeie! Wel veel mooiere kant dan degene die ik in huis heb..soit! Dus bij deze DANKU pinterest voor uw dagelijkse inspiratie! Ik hou ervan om het huis op te fleuren met kleine prulletjes en kleine details!




Ohja naar aanleiding van de hobbybeurs een aantal weken geleden ben ik ook al begonnen aan een gsm-hoesje of voor wat ik het dan ook ga gebruiken... Ik werk niet met patronen maar naai volledig op het gevoel dus wederom geen perfect resultaat maar goed voor mij ! Ik ga het nog wel afwerken met bruine kant en eventueel een knoopje ofzo. De lijm moet ook nog van het knippertje af. Maar ik wou het stofje al heel graag met jullie delen! Lekker retro!




Kunnen jullie mij ook allemaal even toevoegen op bloglovin? Ik zou mijn lieve volgers niet willen verliezen binnekort! Op mijn blog staat een sjabloontje klaar voor jullie op op geklikt te worden ^^ Zo simpel is het!

Groetjes!

4 opmerkingen:

Viltanja zei

Hier schijnt het zonnetje ook, maar het is nog wel koud als je buiten komt. Je bloempotten staan er weer fleurig bij. Volgens mij heb ik je al toegevoegd, maar ik lees je blog altijd via mijn dashboard. Dus ik blijf je berichtjes gewoon zien.

Groetjes Anja

Nicole Maaksels en meer zei

Je bent lekker in de weer geweest, met die kantjes. Een andere kleur erbij zou misschien ook wel leuk staan. Jaaaa, dat stofje... de retroachtigheid straalt er van af!

Elke Jansen zei

Pinterest, een echte verslaving hé... :-)

VillaBalkonia zei

Oh dat ziet er leuk uit zeg, dat kant op die potjes. Goed gedaan hoor!! En dat hoesje. Geweldig stofje. En niets hoeft perfect... Vind 'm super!!