maandag 4 maart 2013

give away + post in de brievenbus!!

Goeienavond! Als eerste kreeg ik op deze zalige zonnige dag leuke post in de brievenbus! Carolien van huis lief huis stuurde me cadeautjes richting hier om haar eerste jaar in blogland te vieren! Merci, ik ben er heel blij mee ^^ Het was echt de kers op de taart voor vandaag ^^ Kijken jullie even mee naar deze kleurrijke post??

leuk kaartje! 







Als tweede wil ik even melden dat ik bij 15 of 20 volgers een nieuwe give away doe! Ik heb het pakketje al samengesteld! (Er kunnen natuurlijk nog altijd leuke prulletjes bij he !) En ik ga niets verklappen van wat ik allemaal in het postpakket steek! Het is een verrassings-give away ! Joehoe! Je kan meedoen door een leuke reactie achter te laten en een link op je blog te zetten naar deze give away. Natuurlijk moet je ook volger zijn. Dit kan via blogspot of bloglovin. Zijn jullie toch al een beetje benieuwd? Het is een pakketje voor handige vrouwen die zich ook graag op een natuurlijke manier verzorgen.



Ps. Hebben jullie ook zo genoten van de eerste zonnestralen? Hebben jullie plannen voor de komende lente? Of zijn er bepaalde dingen die jullie als eerste gaan doen zodra jullie tijd hebben? Let me know! Ik zal alvast zeggen dat ik morgen op een bankje in de zon ga zitten met een potje fruit waaronder watermeloen!


Liefs Lita!

13 opmerkingen:

Els04 zei

wat een geweldig post!
en een give away is altijd fijn!
liefs Els

Miss Mustache zei

super leuke post, vooral die memoblaadjes :) kan niet anders he ;o) wel ik wil wel meedoen met je give away (als ik mag tenminste want ik won de vorige keer ook al dus jij beslist natuurlijk) ben natuurlijk al wel volger dus dat volger aantal doe ik niet stijgen. Mja zet alvast een linje op mijn blog. Meedoen of niet ;)
groetjes
Miss Mustache

lita zei

He miss mustache, tuurlijk mag jij opnieuw meedoen! Je maakt net als alle andere kans om te winnen ^^

Nicole Maaksels en meer zei

Hoi Lita, wat een leuke dingen heb je gekregen. Die snorrenblaadjes zijn helemaal te gek en jouw hond denk er net zo over zo te zien! Ik doe graag mee aan de give away! Leuk om niet te weten wat je gaat winnen!
De zeepjes maak ik van Savon de Marseillezepen. Die rasp ik en meng ik met een ietsiepietsie water. Daar maak ik een plak van en dan steek ik vormpjes uit en maak er met een rokspeld een rijggat in. Voila... heel leuk om te doen en het hele huis ruikt heerlijk naar zeep!

michaëla Polman zei

Ik ben net volger geworden van je blog en ik doe graag mee met jou give-away.

Doe je ook mee met mijn give-away?

Groetjes Michaëla.
http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

Reggie Hamers zei

oei....spannend!
Ik doe mee en ik ga je volgen. Je blog ziet er leuk uit!!

Huis lief huis zei

Leuk dat je een berichtje over mijn give-away hebt geplaatst. De foto van Dog Moustache is :-)

Angeline zei

Nou ik wil graag mee doen en je tellertje heb ik ook even opgejaagd naar 16,dus nog 4 te gaan,maar dat gaat helemaal goed komen hier op zo'n leuk blog!


lieve groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Elke Jansen zei

Haha, de hond is grappig!
Heel erg benieuwd naar de verrassing! :-)

Lorecreatief zei

Leuk! Ik doe graag mee met je give-away :-)

Annemie Madebymieforyou zei

Leuke blog heb je, ik ben volger 19 geworden, dus die giveaway zal er snel zijn. Ik doe graag mee en zet nog snel een linkje op mijn blog. Groetjes, Annemie

JoJo zei

volger 20 is in the pocket. Ik kom gezellig met je meelezen en ik ben benieuwd naaar je give away.Groetjes jolanda

Marianne haakt en naait zei

Leuk! Ik doe graag mee.
En een linkje op m'n blog is natuurlijk zo geplaatst!
Groetjes, Marianne