zondag 10 februari 2013

update van de week in foto's!

Goeden avond !
Mijn excuses dat het weer al een week geleden is maar mijn leven is druk druk druk op de moment. Ik wil wel even laten zien wat er deze week allemaal nieuw is in mijn leven en waar ik me mee heb bezig gehouden.


potje voor in de living. (mag allemaal lekker in het rood!)

heb een soort van 'donkere kamer hoesje' gekocht voor mijn polaroid blaadjes. Ik heb nog de oude en slechte series die te lichtgevoelig zijn. Hier zou het mee moeten werken (of toch beter) Als het hartje zichtbaar is is de temperatuur perfect.

oorbelletjes gemaakt... heel simpel !



nieuwe oorbellen en nieuwe ketting (pieces 20 euro) . En die schram heeft de poes deze nacht bij mij gezet! 

ketting in detail.

hema.. leuk om in mijn boekje te plakken!





normaal gezien lak ik nooit mijn nagels en kom ik er niet op om nagellak te kopen. Nu heb ik deze week drie kleurtjes gekocht. De kleur die ik op deze foto op heb is van h&m : dark passion.


schrammenzetter van het huis!

handig reukje voor in de handtas van zara!

het ventje tijdens een zondagse ochtend scrabbel!

polaroid dan nog maar eens van onder het stof gehaald!

resultaat is toch al beter zo met het hoesje, eerst kon je er niets op zien. Nu kan je mij en wat bomen ontwaren!


Groetjes! Geniet van de krokusvakantie !

5 opmerkingen:

Miniatuurmensje zei

leuke oorbelletjes

Rosalie Green zei

Wat een leuk boekje! :)
en ik bezit sinds kort ook een polaroid camera. Heb jij enig idee waar je fotopapier voor polaroid kan kopen? XX

Rowan. zei

Dat theelichtje heb ik ook; mooi! Ik heb dezelfde polaroid camera en helaas hetzelfde probleem: ik kom niet verder dan wazige afbeeldingen hoe goed ik het papier ook afdek.

Liefs

Lorecreatief zei

Oh ik heb die gele nagellak van Pieces ook :-) En leuk je schriftje en die tapejes van Hema!

Saskia zei

Wat handig z'n donkere kamer hoesje!
Ik wil ook heel graag een polaroid camera, waar heb je de jouwe vandaan?