woensdag 20 februari 2013

Sans-online bloggers battle!


Via sans-online is een leuke bloggers battle aan de gang. Je kan er maar liefst voor 500 euro shoptegoed mee winnen! Jullie kunnen er ook aan meedoen , meer info kan je hier vinden. 
 Ik ging eens op de site kijken en ik dacht.. ojee met 500 euro zou ik nog al mijn gang kunnen gaan. Zoals jullie weten ben ik aan het experimenteren met met mijn stijl. Ik heb altijd jurkjes aan en wil nu wat experimenteren met stoerdere kledij. Ik heb dan met de kledij van sans-online drie collages gemaakt. 

De eerste is voor een mooie lentedag. De kledij zelf is basic maar de sjaal en de tas fleuren het geheel op. De schoenen hebben ook een leuk detail namelijk een blauwe hak. (De andere foto's komen van tumblr.)

-De sjaal is van esprit en kost 25,95 euro.
-De tas is van esprit en kost 49,95 euro.
-De tuniek is van villa en kost 24,95 euro.
-De broek is van 10 days en kost 129,90 euro.
-De schoenen zijn van tamaris en kosten 59,95 euro.





Mijn tweede collage is iets stoerder. Het is voor mij een outfit om mee naar een concert te gaan. Ik ben helemaal weg van de tas. Die is op die van chanel geïnspireerd en noemt dan ook de coco shoulder. De schoenen zijn sowieso helemaal mijn ding, ik heb zo'n schoenen in alle kleuren en maten.

-De sjaal is van pieces en kost 16,95 euro.
-De tas is van only en kost 19,95 euro! (koopje)
-De broek is van villa en kost 34,95 euro.
-De blouse is van only en kost 19,95 euro en is in sale.
-De schoenen zijn van Marc O'Polo en kosten 139,95 euro.



 


Mijn derde collage (trouwens gemaakt via polyvore) is nog een beetje een achterloper van valentijn. Ik zou deze outfit aan doen om op date te gaan met mijn vriend om samen iets te gaan eten of om naar het theater te gaan.

-De schoenen zijn van caprice en kosten 64,95 euro.
-De ketting is van pieces en kost 7,95 euro.
-De jurk is van vila en kost 19,95 euro en komt van 54,95 euro.
-De tas is van pieces en kost 39,95 euro.




























Ook al win ik niet, ik ga sowieso eens shoppen via deze site. Er staan nu ook heel wat dingen in sale en die zijn echt de moeite waard om eens naar te kijken!

Wat vinden jullie van de collages? Zouden jullie iets kopen op deze site?

Liefs Lita!

3 opmerkingen:

Fien zei

Leuke outfits! Vind het ook een leuk concept en heb ook meegedaan (:

Make Up For Women zei

Hele leuke spulletjes! Ik deed zelf ook mee en wacht vol spanning af!:) Heel veel succes!

Liefs!

xoxo

christian zei

Heel gaaf!
xo



christian



My Dutch Fashion Style



www.mydutchfashionstyle.com