maandag 25 februari 2013

petit cadeaukes en resultaten na de hobbybeurs !

Ik ben vorig weekend naar de hobbybeurs geweest in de expo in Antwerpen!
Super gezellig dagje gehad en leuke spulletjes gekocht! Mijn favoriete nieuwe hobby is nu deco patchen!     Ik heb nu enkel simpele dingen mee genomen om eerst eens uit te proberen maar je kan daar ook echt veel meer doen!
& vandaag was 1 van mijn beste vriendinnen jarig - tijd om de knutseldoos dus boven te halen!
Zie hier resultaten...

dit cadeautje had ik pas van een goeie vriendin gekregen - lief he!

koekies!

mijn vriendin is net zoals mij fan van olifanten!

Een schaal die ik voor haar heb gemaakt met decopatch!

Een ring die ik voor haar heb gemaakt ^^

Voor mezelf toch ook een kaarsje beplakt met deco patch!

Gelukssterretje in flesje

ring gemaakt voor mezelf.


Nog een ketting voor haar gemaakt ^^

Nieuwe layout op mijn blog, wat denken jullie?

Liefs Lita!

2 opmerkingen:

Els04 zei

alles even geweldig!!!

Nicole Maaksels en meer zei

Wat ben jij lekker met die decopatch in de weer geweest zeg! Dit heb ik nog nooit gedaan maar als ik het resultaat zie, begint het wel te kriebelen. Jouw layout van het blog vind ik superstoer en heel mooi!
Die ringen zijn echt prachtig! Je hebt al gezien dat ik daar ook een beetje mee bezig ben.
Ach Lita, mijn hoofd stroomt altijd over van de ideetjes en soms, als ik bezig ben, dan gebeurd het gewoon! Ik haal mijn inspiratie niet zo zeer van internet want vaak word ik daar een beetje wazig van in mijn hoofd.