maandag 4 februari 2013

olskool zondag + preview gelukssterretjes


Foto's van een gezellige zondag: Ik had besloten om met een rock'n roll plaat op wat in het huis te doen en zo de dag te beginnen. Dat is zo'n ultiem zondagsgevoel voor mij: Lekker plaatje op en doen waar je zin in hebt! (Trouwens bedankt voor jullie leuke reacties op de vorige post! Ik wist niet of iemand dat wel ging willen lezen maar dat is enorm meegevallen dus!)


kader om de slaapkamer eindelijk wat op te vrolijken!

voor in de gang.

die dure flows komen nu echt van pas want nu kan ik die leuke afbeeldingen ophangen in het huis!

schilderij van de vriend die ik heb opgehangen in de hobbykamer;

Na de tweede keer een cinemake te doen deze week de avond afsluiten met een mono polyke! ook lekker oldskool!

De sterretjes waar ik aan werk... mijn pot is nog niet vol dat duurt nog wel even! Maar dit is toch al een preview. Ze lukken ook nog niet allemaal even goed - tis ook zo'n prutswerk!


And remember folks voor deze week: DO ALL THINGS WITH LOVE!

Liefs Lita!


1 opmerking:

Lorecreatief zei

Wat leuk en gezellig allemaal (behalve Monopoly, daar heb niet zo'n goeie herinneringen aan ;-p)