zaterdag 2 februari 2013

Interview met mezelf:


Goeiemorgen!! Voor mij dan toch want ik heb de hele nacht weer in het café gewerkt en heb me een beetje overslapen. Foei foei! Vandaag komen jullie een beetje over mij te weten. Jullie weten nu al dat ik tattoos heb, van olifanten en sushi hou maar niet zo heel veel meer geloof ik. Wel via my little pink everything heb ik een aantal vragen gevonden die ik voor jullie wel wil beantwoorden. We zullen er maar eens aan beginnen:


Wat is het meest gekke wat je ooit in je leven gedaan hebt? 

Oei oei, ik heb al wel veel gekke dingen gedaan in mijn leven. Even  nadenken.... Ik ben na een heartbreak alleen naar Zwitserland vertrokken om daar bij een gezin in te gaan wonen en er te werken. Dat was zot maar 1 van de beste ervaringen van mijn leven. Ook werden ik en een paar vrienden eens op een ochtend wakker en vroegen we aan elkaar wat we zouden gaan doen die dag. Dan hebben we besloten om naar Parijs te vertrekken voor het weekend. Totaal onvoorbereid, geen opgeladen gsm, de hond mee en huppeteej! Het was echt heerlijk... we hebben daar met heel weinig geld zoveel kunnen doen. Zijn bij locals blijven slapen MAAR ons moeder was razend. Ocharme dat menske heeft met mij al heel wat meegemaakt.
Maar wat op nummer 1 staat in het gekste wat ik ooit in mijn leven gedaan heb is dat ik recent ben gaan samenwonen met mijn vriend. Dat had ik nooit gedacht... Mijn plan was: afstuderen, een jaar als het kan reizen en dan eventueel gaan samenwonen. Ik doe het nu allemaal in een andere volgorde en I love it.




Wat vind je de leukste trend op deze moment (zowel qua kleding als make-up) ?

Trends volgen doe ik zo niet .... Maar ik heb een verslaving voor speciale kleedjes en rokjes, mijn kast hangt er mee vol! Basics neem ik nooit zoveel vast. Ik hou van botjes met een stoffen of wollen randje aan. Ik heb veel kettingen en oorbellen met olifanten, theepotjes, fantasierijke dingetjes! Make up doe ik eigenlijk nooit op, voor het uitgaan doe ik wel eens mascara en oogpotlood op en dat is dan al een gevaarlijke missie. Ik wrijf ook zo graag in mijn ogen... Ik laat mijn haar vaak los of in een dot maar recent heb ik een paar leuke retro opsteekkapsels gevonden en doe ik dat ook wel eens als ik tijd heb. Ik volg ook wel de trend van zelf kleding maken.

met een zelfgemaakte rok. De band heb ik uit een trui van moekie geknipt! De ketting is gemaakt van vilt.

nog een zelfgemaakt rokje.

Wat is je toekomstdroom?

Hmmmmm.... Ik zou toch nog heel graag HEEL VEEL reizen naar Panama, Sumatra, Marokko, ... goh zoveel! Ik kan er niet eens aan beginnen. Ik wil ook gewoon lekker samen een huisje kopen met mijn vriend in plaats van te huren. Ik zou heel graag een leuke job hebben waar ik met mensen werk die vb. een verslaving hebben of waar ik een beetje al creatieve therapeut functioneer. En ik zou heel graag terug paardrijden en een hond kopen. Hahaha ik wil heel veel he! Oh en niet te vergeten ik hoop dat ik en mijn vriendinnen samen oud worden natuurlijk!



Wat eet je het liefste?

Oeps, die vraag is al beantwoord... Sushi aub! Graag heel veel, elke week, liefst wel nu.
Maar ook pasta met room of pesto en zeevruchten is een favorietje hoor.


Wat vind je het leukste aan je vriend?

Ik heb mijn vriend leren kennen als een echte casanova. Ik  kende hem als die DJ in in mijn stamkroeg die elke week wel een meisje had. Hoe kon het ook anders hij is dan ook echt ongelooflijk knap! Nu heb ik hem al anderhalf jaar en dat is een fijn gevoel. Ik weet zo dat ik heel speciaal ben voor hem. Ondanks de verwachtingen van iedereen gaat alles vanaf het begin supergoed tussen ons. Hij is eerlijk, kan mij goed relativeren maar ook opjagen hoor! Hij kan zo lief en romantisch zijn... En hij blijft mij ook eindeloos interesseren. Hij is dan ook een echte duizendpoot, hij kan goed koken - poppen maken - knutselen - tekenen -schilderen - graffiti spuiten - acteren (zijn job is in een kindertheater) - kan dus goed met kinderen omgaan - weet veel van muziek want hij is ook dj - ,.... Hij begrijpt mij enorm goed en ik heb er een moment spijt van dat ik met hem ben gaan samenwonen.


Wat is de meest gênante blunder EVER? 

Dat was vorige zomer op een festival. We waren pas op de festivalweide en ik had best wel wat gedronken. Toen zag ik voor mij een man met blote rug dansen en op die rug hing (dacht ik een maandverband). Dus dacht ik bij mezelf ''ocharme, die maten hebben dat gedaan en hij staat zich belachelijk te maken'' Heldhaftig dat ik ben ging ik het er af trekken - kijk ik op een grote open wond! Ik had zo net meneer zijn overmaatse pleister er af getrokken en die meneer stond mij aan te kijken alsof hij mij wel tegen mijn bol kon slagen. Ik was instant nuchter en wist niet waar kruipen, ik zag zo rood als een tomaat. Mijn vriend heeft de pleister dan teruggeplakt en sorry gezegd in mijn plaats want ik wist niet meer waar ik het had. Pffffffffffff!!!!



Dat was wel eens leuk om te doen zo'n vragen beantwoorden!
Ik zou dit van jullie ook wel graag lezen.

Liefs

Lita

5 opmerkingen:

Eva zei

Haha erg leuk om te lezen!

Alice zei

Ow.. ik pies bijna in mijn broek van je laatste actie! En retro kapsels, helemaal leuk! Fijn weekend!

Nicole Maaksels en meer zei

Whaha en dan ook nog gewoon een foto van die rug maken!!! Leuke vragen en leuke antwoorden, Lita. Nu weten we weer wat meer van jou.
Ik heb ooit een award gewonnen waarbij ik een aantal vragen moest beantwoorden. Op zich wel leuk maar ik heb een creatief blog en daar wil ik het wel enigzins bij houden. Vandaar dus dat mijn blog nu award-vrij is.

Stephanie G zei

Leuke antwoorden! :)

Loes zei

Hihi wat leuk om je antwoorden te lezen en wat ben je een leuk meisje! Het verhaal van de pleister heb ik met pretoogjes gelezen :) :) :)