zaterdag 5 januari 2013

Uitslag GIVE AWAY!

De winnaar van de GIVE AWAY is geworden: miss mustache
Proficiat, ik hoop dat je er veel plezier aan gaat hebben & als je even je adres wil doorsturen naar lita.vanherck@gmail.com dan kan ik je pakje opsturen ! ^^


Voor de rest een super gezellig avondje gehad met de meisjes, zij kwamen ons nieuwe stekje eens bekijken. Er kwam natuurlijk genoeg cava en fruitwijn aan te pas ... doet nu wel zeer aan mijn hoofd!



nieuw kleedje gekocht van het merk villa!

olifant (jaja mijn favoriete dier) gekocht!




GROETJES!!!!


3 opmerkingen:

Miss Mustache zei

yeeeeeeeeeeey :) ik denk dat ik eens moet meedoen met de lotto vandaag. Zoveel geluk :) Ik ga direct een mailtje sturen. Dankjewel !!!!! (x 1000)Nu hoef ik zelfs geen nieuwe agenda meer te gaan kopen.
groetjes
Miss Mustache

Nicole Maaksels en meer zei

Het ziet er heel gezellig uit met de vriendinnen! En wat sta jij daar prachtig op de foto zeg!
Lize, gefeliciteerd met het winnen van de agenda!

Noni zei

Love the elephant! ^-^