donderdag 31 januari 2013

rustdag - heerlijke dag

En wat doe ik dan allemaal??? Lekker laat opstaan en dan meteen onder een dekentje in de zetel kruipen om pretty little liars te zien met de poes! Daarna rustig aankleden en douchen om dan te poetsen en huiswerk te maken op het gemakje. Tussendoor dansen op de muziek die doorheen heel het huis gaat en koekjes bakken! Ook probeer ik de band tussen mij en de poes te verbeteren door met hem te spelen, snoepjes te verstoppen en hem lekker borstelen. Ik denk dat het vandaag goed werkt, ik heb nog maar 1 klauw gekregen! Joepie! Omdat ik toch ook al een beetje met de lentekriebels zit heb ik kruiden in een potje gedaan. Basilicum - peterselie en bieslook! Voor mij echt een heerlijke dag! Ik hoop hem te kunnen afsluiten met een cinemake met het ventje! Hier mijn foto's:

paprikasoep !

mijn leeshoekje!

kruidenpotjes

kokosrotsen

poes die me aan het beloeren is!

vogeltjesparadijs!

Liefs Lita!

2 opmerkingen:

Els04 zei

Oh, gezellig!!!

Lorecreatief zei

Oh dat klinkt wel erg fijn en relaxed!