maandag 21 januari 2013

Onder het motto: De examens zijn goed gegaan dus ik heb het recht mezelf te verwennen?



Achja, ''Gaj hed bej alles nen oitleg'' da zou ons vader zeggen. Maar ik vond als laatstejaars toch dat ik echt een beloning verdiende na al dat hard labeur. Duss was ik superblij dat mijn dierbare klasgenoot de juweeltjes bij had die ik bij zijn vriendin (Heleen VG) had besteld. Ik ben er echt superblij mee, ze zijn heel fijn afgewerkt en helemaal mijn stijl. Ik kan eigenlijk niet wachten om er nog meer te bestellen want ik heb elk paar al ingehad sinds ik ze heb! Hier een paar foto's!



het eekhoorntje heb ik gewoon gekocht bij den think twice geloof ik! Maar het is in dezelfde stijl en I love it!

Ik ben ook nog helemaal blij met het huisje dat we sinds kort huren! Ik kon het dan ook weer niet laten om nog wat spulletjes te kopen die de boel wat op vrolijken! Deze kader is mijn favoriet! Ik had het al zeker 5 keer vastgenomen en zei steeds dat ik het zelf ook wel kon. Maar dat kwam er maar niet van en dus heb ik het toch maar gewoon gekocht!


Als laatste gingen we met de vriendinnen nog een boetiekje binnen. En jawel, met zen drie grepen we naar hetzelfde jurkje. Ik zei meteen dat zij het mochten passen want dat ik op mijn geld moest letten. (MET DIE VEEL TE HOGE STOOKOLIE KOSTEN!) Maar het lot dacht iets anders en nu moest het toch weer lukken dat enkel mijn maat er nog hing. Ja dat kan ik dan niet weigeren en hopsakee, weer een kleedje erbij. 





Ik wil nog even afsluiten met een vraag. Wie van jullie stookt met stookolie? Hebben jullie tips om de kosten te drukken? Ik ben aan het denken om een pelletkachel aan te schaffen omdat dit minder verbruikt. Wat denken jullie? 


Groetjes!



4 opmerkingen:

Miniatuurmensje zei

mooie spulletjes! Dat eekhoorn kettinkje is echt lief. Van stokolie weet ik helaas niks af dus daarmee kan ik je niet verder helpen.

Nicole Maaksels en meer zei

Wat goed dat je je zelf verwende met al die mooie spullen! De oorbellen vind ik helemaal te gek, vooral die middelsten en de kettingen passen er perfect bij. En oh... wat een snoezig jurkje. Wat heb je toch een bijzondere smaak. Vergeleken bij jou kleed ik mij maar heel erg saai! Stookolie? Helaas, ik kan je geen tips geven. Succes met het reduceren van de kosten!

Rowan. zei

Wauw, leuke oorbellen. En wat een mooi jurkje! :) Liefs

lita zei

ik heb gewoon een verslaving voor speciale jurkjes! sommigen doe ik zelfs nooit aan omdat ze TE speciaal zijn hihi:p