dinsdag 29 januari 2013

meet my tattoos + pinterest inspiration

Ik heb een echte baaldag... de hele dag in de gietende regen lopen met een ontstoken achillespees is niet meteen mijn favoriete bezigheid. Dus veel inspiratie heb ik op de moment niet. Ik kan jullie wel vertellen dat ik bezig ben om een pot vol kleine gelukssterretjes te vullen. Maar daar heb ik nog wel even werk aan vrees ik hihi! Ik laat jullie het resultaat binnenkort wel zien met een tutorial. Nee nee, voor vandaag wil ik jullie mijn tattoos laten zien. Ik ben er nog steeds heel trots op en ben al stiekem een half jaar of langer aan het fantaseren om er nog eentje te laten zetten. Aan de ene kant denk ik, Lita zet je zelf niet te vol - het is goed zoals het is. Ik heb er maar ze staan niet constant in de spotlight. Maar als ik dan op pinterest ga kijken begin ik helemaal te twijfelen. Mijn vriend zou het in elk geval niet erg vinden. Wat vinden jullie van tattoos? Hebben jullie er zelf of fantaseren jullie er wel eens stiekem over?




De foto's zijn trouwens genomen door Chris de La Marche. Op zijn flickr kan je zijn foto's bekijken die echt wel de moeite waard zijn!
Dit is mijn pinterest inspiratie voor een tattoo op mijn arm. Ik zou ze graag in bruine, groene tinten willen met veel natuurelementen in. Zucht....!























Liefs Lita!

1 opmerking:

Miss Mustache zei

oh dan gaat de derde met dat eekhoorntje mijn favoriet zijn :) Soms kriebelt het bij mij ook om een tatoeage te zetten, maar mijn ventje is er niet echt voor en ik ben nogal wispeltuurig dus als ik er dan spijt van krijg of ik ga ze beu worden dan staan ze daar zo om mijn lijf dus nog even niet XD
groetjes
Miss Mustache