woensdag 2 januari 2013

Iedereen gelukkige nieuwjaar!

2013 zal voor mij een spannend jaar worden! Eerste echt job, afstuderen, net gaan samenwonen (vanaf 01/01/2013), een hond en  kippen kopen,... en wie weet wat komt er nog op mijn pad! Heel veel te doen dus !! Hebben jullie ook zo'n spannende dingen in het verschiet? Ik wens jullie in elk geval allemaal een superleuk nieuw jaar en dat jullie er allemaal van genoten hebben! Ik heb nieuwe jaar alvast goed ingezet met bubbels en een leuk feestje. En ik voel me al helemaal thuis in ons nieuw stekkie! Maar voor nu staan er nog veel dozen op mij te wachten om uitgepakt te worden dusss ehhh.... See you later!

Groetjes!

2 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Ja ja, dit begint al op een heel echt volwassen leven te lijken hihi! Erg leuk dat je ook beestjes gaat houden.
Succes met het nieuwe jaar, dat er maar veel mooie dingen mogen gebeuren!

Linda Turkesteen zei

Jij ook een gelukkig nieuw jaar!!