vrijdag 11 januari 2013

GOED NIEUWS en een GSM-hoesje!

Ik ben door het dolle heen want ik doe net mijn mail open om een aantal mails te sturen naar instanties en vorige stageplaatsen omdat ik eind juni ga afstuderen. Nu zie ik een mailtje van mijn eerste stageplaats en nog altijd favoriet! Bieden ze mij een interim job aan van eind mei tot eind 2013. Moest dit lukken zou ik toch al voor een tijdje vertrokken zijn... bye bye nachtwerk in het café en hello real money?? Maarja, ik zal maar afwachten want er staat niets vast en ik ken mezelf, dan ben ik helemaal enthousiast en dan gaat het toch niet door....

Maar buiten dat heb ik mij ook eens creatief bezig gehouden met mijn nieuwe verslaving: DE NIEUWE GSM... Ik kan hem niet meer los laten, ben er constant op bezig. Dus wil ik ook niet dat er krassen opkomen en was een gsm-hoesje nodig. Maar wat zijn die duur zeg! Ik dacht, dat kan ik voor veel minder. En dat deed ik dan! Hier is het resultaat... Ik moest het wel met de hand naaien want ik en mijn naaimachien konden het maar niet eens worden vandaag. Resultaat is rommeliger dan ik eerst in gedachte had, maar ik ben er blij mee!



Nog effie een paar dingen die ik het hele jaar ga proberen vol te houden:





Byeee Lita!

1 opmerking:

Nicole Maaksels en meer zei

Oh ik hoop zo voor jou dat de job doorgaat!
Wat een leuk hoesje; schattig knoopje!!!