zondag 13 januari 2013

gezellige knutselavond bij een vriendin!

Zo eens iets anders dan uitgaan en op café zitten...Lekker gezellig samen knutselen, wijntje en hapjes erbij. Ik heb er echt van genoten! We zijn eerst met de fimo aan de slag gegaan en daar hebben we ringen mee proberen maken. Niet zo simpel als we dachten maar we hebben er allebei een toffe ring aan over gehouden. Dan zijn we gaan papercraften (zo geloof ik toch dat het noemt?). Mijn vriendin maakt namelijk een supertof boek dat noemt: Weet je nog? Dit gaat ze doorgeven aan alle vriendinnen en mensen waar ze herinneringen aan heeft. Die personen moeten dan een pagina beginnen met weet je nog en dan dingen opschrijven, inplakken,...  Ik zelf wil graag een boek maken met allemaal kleine en mooie momenten die een mens gelukkig maken. Een post geleden was het de bedoeling om die in een pot te doen en met nieuwjaar open te doen. Maar ik vind het toch leuker om alles in te plakken.
Hier zijn de foto's van de avond:








whoopies gemaakt!








de uiteindelijke ringen!
Geniet van je zondag!

7 opmerkingen:

Lorecreatief zei

Oh supertof zo'n daagjes! Doe ik ook regelmatig! En leuk idee die boeken! Mooie ringen, toch aardig gelukt voor een eerste keer!

Miniatuurmensje zei

Dat klinkt heel leuk, en het zijn mooie ringen geworden!

Suzanne zei

Super leuk! Ik vind het heerlijk om zo'n avond te hebben.

noofs zei

Wat ziet dat er allemaal gezellig uit zeg! Leuk om zo een avond te frutselen met je vriendin. En ook nog met een heel leuk resultaat :-))

Els04 zei

ziet er geweldig gezellig uit!

Noni zei

Leu-heuk! De ringen zijn leuk! :)

Bo zei

Wat creatief! Altijd gezellig zulke dagen :D