donderdag 3 januari 2013

favorietjes in het nieuwe huis

Dit is nu al dag drie in het nieuwe huisje en  het valt allemaal supergoed mee! Wel wat rare geluiden 's nachts en het is voortaan wel twintig minuten fietsen naar het centrum, maar dan heb ik mijn sport weeral gehad voor die dag! Dus dat maakt dat mijn voornemen om terug meer te sporten helemaal goed komt!  Dit zijn mijn favoriete  blikvangers in het huis. Ben eens goed gaan winkelen met mijn bonnen van kerstmis in de Casa en Achter de Maan en ik ben met kruidenpotjes, een afwasmevrouwtje, een kist en een bestekdoos teruggekomen.  Joehoe, en morgen ga ik de solden tegemoet om hopelijk wat leuke kledij te kopen!




(Mijn vriend werkt in soort van poppentheater, en zo'n theaterpophoofd is toch nog eens iets anders dan een hertenkop he?









Groetjeess!!!

6 opmerkingen:

Els04 zei

super gezellig!

Nicole Maaksels en meer zei

Owwww, die koffertjes zijn echt zoet!
Veel geluk in het nieuwe huis, op naar dag 4!

Lorecreatief zei

Oh wat gezellig en wat een leuke spulletjes kocht je! Leuk dat binnen kijken :-) Veel geluk in het nieuwe huisje :-)

Miniatuurmensje zei

DAt poppenhoofd is echt wel fijn, zeker eens iets anders! En die oude radio (?) is ook fantastisch!

flo zei

Wat een super gezellige spulletjes!
Leuk dat je me volgt! Er komt ook een give away aan op mijn blog dus je bent helemaal op tijd ☺

Liefs flo

Miss Mustache zei

dat lijkt me een super gezellig huisje. Hihi en ook weeral een kat. het is opvallend, hoeveel creatieve mensen zo'n kat in huis hebben ^^. Over de whoopies, ze zijn niet moeilijk te maken hoor, alleen liepen ze bij mij een beetje uit en zien ze er niet super rond en compact uit als op de foto's kan ook wel liggen aan het feit dat het de eerste keer is dat ik ze maak en de skills nog niet helemaal heb? Ik heb er boerinnekeschoco als vulling tussen gedaan. Ik vind het heerlijke choco en bijna net zo lekker als dat je zelf chocoladevulling zou maken en heel wat minder tijdsrovend. Hopelijk heb je uitleg genoeg gehad :) Duurt trouwens ook niet zo lang om ze te maken.
Groetjes
Miss Mustache
fruitwithamustache.blogspot.be