zondag 16 december 2012

zondag avond postje

Ben net terug van de sushi , zoals uw weet mijn lievelingseten! Maar het leukste is dat mijn grootouders en ouders mee gaan eten zijn - SUPER MODERN! Achja, rauwe vis wat kan hen dat nu schelen, zij hebben de oorlog toch meegemaakt zeker? Vaderlief had het er iets moeilijker mee die had het bij friet en kippenspiesjes gehouden. Nee, nu ik er aan denk heeft hij ook een garnaal genomen ! Hoera.. een kleine overwinning! Ik heb er spijtig genoeg geen foto van genomen. Maar ik ga jullie wel een andere foto laten zien van mijn grootmoeder aka MOEKIE zoals ik ze altijd noem. Ik kan jullie verzekeren dat zij een geweldig mens is!
Nu we de sleutel hebben van het nieuwe huis ben ik met het klein beetje tijd dat ik vandaag over had aan de slag gegaan met fimoklei om een nieuwe sleutelhanger te maken. Ik had niet veel tijd dus het maar een klein prulletje geworden!  Ik heb ondertussen al 8 lieve volgers , ik ga eens nadenken over een toekomstige give away! hmmm....



Groetjes! geniet nog van jullie zondag avond!

2 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Oh oh oh, wat een gek mens; die oma van jou. Ik lig echt in een deuk om die foto's! Lekker van genieten... echt super! De sleutelhanger vind ik heel erg leuk bedacht!

lita zei

ja echt een heel gek mens- heerlijk ! dankjewel!