maandag 24 december 2012

leuk pakketje aangekregen + sjaal gehaakt

Van Lore kreeg ik een super leuk pakketje aan over ponsen. Ik heb het zelf nog nooit gedaan dus is het maar goed dat er een boekje bij zit zodat ik kan zien hoe het moet. Als de verhuis achter de rug is binnen een dikke week zal ik er eens aan beginnen se! Er zaten ook mooie papieren bij met olifanten op! (& ik ben een echte olifantenfan!) Dus ik ben echt content met de papieren! Als ik het zo allemaal bekijk lijkt het ook helemaal niet moeilijk - enkel naar de winkel gaan om wat spulletjes te gaan halen en dan kan ik aan de slag.
Hier kan je zien wat er allemaal in het pakje zat:




Ik heb ook nog een sjaal gehaakt voor de hopelijk nog kouder wordende kerstdagen! Heel simpel in het blauw met een zwarte rand.



Dan wens ik jullie allemaal superleuke kerstdagen! Bij ons liggen er alvast veel pakjes onder de boom, hopelijk bij jullie ook ...

Groetjes Lita!

1 opmerking:

Lorecreatief zei

Ik wens je heel veel plezier met het pakketje! Goed dat ie zonder kleerscheuren is toegekomen ;-)
Mooie sjaal trouwens!