maandag 17 december 2012

Ik ben helemaal into inrichten van het huis!

Ik ben dag en nacht bezig met te denken hoe in godsnaam ik het huis zo leuk mogelijk ga inrichten zonder al te veel geld te gebruiken.... Hmmm dat is nog niet zo simpel en ook heel stout van mij is dat ik mijn eindwerk maar laat liggen voor wat het is! Dus ik ga mij deze week eventjes moeten opsluiten bij mijn computer! Als jullie weinig van mij horen is het omdat ik dus voor school aan het werken ben OF in het huis bezig ben.
Dit zijn trouwens twee leuke details uit het huisje en er zullen er nog meer komen hoor - let maar op!



Voor de rest ligt er ondertussen ook al een leuk cadeautje onder onze alternatieve kerstboom - joehoe!  Ik kijk trouwens al heel hard uit naar kerstmis, ik hou daar zo van om samen te komen met de hele familie en lekker gezellig te eten en te drinken. Ook de tijd ervoor... samen pakjes kopen, samen hapjes en eten klaarmaken,... Zalig! Trouwens over pakjes gesproken, bij 10 volgers doe ik een give away! Ik zit nu aan nummer 9 dus ik zal er maar eens over beginnen nadenken!


Vriendlief heeft een mensenschedel mogen lenen van een maat en onze gekko gebruikt haar (denk ik?) als slaapkamer.... Ik vind het maar creepy hoor! Wat jullie?


Dan wens ik jullie nog een fijne maandag toe!

Groetjes!


1 opmerking:

Nicole Maaksels en meer zei

Oeh, heb jij het flow winterboek? Sinterklaas kon hij bij mij waarschijnlijk niet vinden. Die gekko... ik heb je er al eens eerder over geschreven maar nu lijkt ze/hij ineens een stuk minder eng hahaha! Ik wens je fijne dagen, je gaat er nogal wat inproppen lees ik. Succes met leren, veel plezier met decoreren!