vrijdag 28 december 2012

give away: vrolijke agenda voor het nieuwe jaar!

Bij deze dus mijn allereerste give away! Ik ben eens heel benieuwd.... Je hoeft enkel een leuke reactie achter te laten en dan ga ik willekeurig een briefje trekken en wie weet win je dan wel.
 Je mag ook altijd reclame maken op je eigen blog maar dat hoeft niet. Het is echt een vrolijke agenda, vol leuke tips en fleurige foto's.
Er zitten ook nog kleine gezellige prulledingetjes bij die ik nog niet ga verklappen.






Groetjes Lita!

8 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Hoi Lita, natuuuurlijk doe ik mee met jouw allereerste give away! De agenda is heel mooi en ook erg handig om als gezins-agenda te gebruiken zodat we altijd weten waar iedereen is of moet zijn. En ik ben ook benieuwd naar de rest want ik hou wel van prulledingetjes! Groetjes van Nicole

Els04 zei

als beste wel gek op groen madam doe ik graag mee :)
fijn feesten!
liefs Els

Miniatuurmensje zei

Oh tof, ik heb uw blog net ontdekt, ik ga meteen meedoen zie! :)

lita zei

spannend! Ik ga de uitslag van de give away bekend maken rond 4 januari. Dan ben ik klaar met verhuizen en heb ik alle tijd.. xx

Lorecreatief zei

Leuk zeg! Ik doe graag mee :-)

Linda Turkesteen zei

Ik vind hem heel leuk en doe graag mee! En ga je mooie blog volgen!

Neem je ook een keer een kijkje op mijn blog? Www.creasnuf.blogspot.nl

Katrien zei

Bedankt voor jouw reactie! :) Zo'n mooie agenda, ik doe heel graag mee met jouw giveaway dus! Katrien

Miss Mustache zei

prulledingetjes yay! en natuurlijk een super mooie agenda, ik ga ook meedoen en gelijk volgertje worden en reclame maken :)