donderdag 27 december 2012

de eerste twee kerstfeestjes zijn weer al gedaan!

En wat een leuke cadeautjes gekregen! Allemaal ook zeer vernieuwend voor mij oude trees die ik mentaal ben. Maar nu heb ik een echte smartphone gekregen ik begin er al stilletjes aan te wennen en een nieuwe verslaving loert weer om de hoek. Ik ben helemaal verkocht aan apps, touchscreen, muziek op je gsm hebben,... Er valt zoveel te ontdekken aan die gsm - Ik kan niet meer geloven dat ik er al die jaren tegen ben geweest ! Voor de rest een horloge gekregen van de mama (doe ik ook nooohoooit aan) maar deze vind ik dan weer wel leuk, hij is dan ook helemaal van hout gemaakt dus dat past me nog wel. 
Als laatste heb ik natuurlijk bonnen gekregen om te gaan winkelen voor in het nieuwe huis - en die komen nog het meeste van pas.

Er was natuurlijk zoals bij iedereen ook veel lekker eten en gezelligheid, dat kan niet ontbreken met kerst. Ik heb er met volle teugen van genoten! Kerstavond samen rond de fondue - kerstmis allemaal lekkere hapjes op tafel. En nu zaterdag komt er nog een kerstfeest!  Trouwens, morgen maak ik een post over mijn eerste give-away! Het is nu te donker om foto's te nemen....


Altijd leuk om te doen, samen met de nichten het knabbelbeest maken. Het zou oorspronkelijk een krokodil moeten voorstellen.

Een andere nicht van mij maakte cupcakes! hmmm....

Mijn eco watch 

DE gsm - natuurlijk al een olifant op de achtergrond!


Om af te sluiten een tekst waar ik enkel -AMEN- op kan zeggen:

"Ik wil naast je slapen en je boodschappen doen en je tassen dragen en JE VERTELLEN HOE GRAAG IK BIJ JE BEN. (...) en op de trap zitten terwijl je een bad neemt en je nek masseren en je voeten kussen en je hand vasthouden en wat te eten halen en het niet erg vinden dat jij het opeet en over de voorbije dag praten (...) en lachen om je paranoia ...
(...) en uitstekende films bekijken en miserabele films bekijken en zeuren over de radio foto's van je maken terwijl je slaapt en opstaan om koffie voor je te zetten en koffiekoeken en pistoleetjes voor je te halen en koffie drinken om middernacht en je mijn sigaretten laten stelen en nooit een vuurtje kunnen vinden en je vertellen over het tv-programma dat ik de avond voordien heb gezien (...) en niet lachen om je grappen en 's morgens naar je verlangen, maar je nog even laten slapen en je rug kussen en je huid strelen en je vertellen hoeveel ik hou van je haar je ogen je lippen je nek je borsten/borstkas je kont je ...
(...) en op de trap zitten roken tot jij thuiskomt en me zorgen maken als je laat bent en verbaasd zijn als je vroeg bent (...) en spijt hebben als ik fout ben en blij als je me vergeeft en naar je foto's kijken en WENSEN DAT IK JE ALTIJD AL ZOU HEBBEN GEKEND en je stem horen in mijn oor en je huid voelen op mijn huid en bang worden als je kwaad bent (...) en je vastpakken als je angstig bent en geil worden als ik je ruik ...
en nog een keer met je vrijen om drie uur in de ochtend en PROBEREN PROBEREN PROBEREN op een of andere manier iets, iets mee te delen van de overweldigende onsterfelijke bedwelmende onvoorwaardelijke alomvattende hartverrijkende onophoudelijke liefde die ik voor je voel.

(uit Crave - Sarah Kane)


Groetjes!!!

2 opmerkingen:

Lorecreatief zei

Wat een speciaal horloge kreeg je! En die krokodil is grappig bedacht! :-)
Hier is het feesten ook nog niet voorbij want hier is er morgen ook nog een kerstfeest :-)

Nicole Maaksels en meer zei

Dat horloge is echt supermooi! Die zou ik maar gaan dragen haha. Wat een gezellige hapjes staan daar.... hmmmm, ziet er goed uit.
Pfoeh, mooi stuk tekst zeg, dat moet even zakken hoor.