dinsdag 4 december 2012

Beetje zitten prullen met fimo.

Ik ging vandaag eens langs een aantal winkeltjes voor een leuke cadeau voor mijn creatieve vriend. Toch kwam ik buiten met iets nieuws voor mij - dat is weer zo typisch! En het was fimo dat ik mee naar huis bracht . Ik heb het nog nooit gebruikt maar ik dacht ach... hoe moeilijk kan het zijn he! Toch best een prutswerkje als je geen vormen hebt om ze in te leggen. Maar dan heb ik het zo maar gedaan...
Bij de eerste had ik de oven te hoog gezet maar de tweede ziet er al een stuk beter uit!
Ik heb zin om meer kleurtjes te gaan halen en dan kan ik meer en meer figuurtjes maken. Oja en natuurlijk ook een paar vormpjes kopen !  Als jullie tips hebben of meer ervaring hebben met fimo mag je altijd een leuke tip achterlaten, ik zal u dankbaar zijn!

De uiteindelijke broche : het zou een uiltje moeten voorstellen ?

Uiltjes kunnen niet tegen een te hoge temperatuur!


nieuwe ritshanger voor aan mijn pennenzak gemaakt:) = niet van fimo hoor!

Groetjes!!!

2 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Oh ik moet me ook altijd inhouden om geen nieuwe dingen te kopen om mee te freubelen hoor. Maar omdat ik afgelopen maand nogal blut was, zeg maar, mag ik van mezelf nu even niks meer kopen. Eerst opmaken wat ik heb... en dat is véél maar ja, doms heb je net even dat andere ook nodig... zucht! Haha wat zijn we toch typen he.
Leuk, dat fimo. Ik wist niet dat het in de over was, laat staan dat het te heet kan worden. Arm uiltje hihi. De andere is wel heel goed gelukt hoor. Succes en ik hoop dat je van iemand anders nog bruikbare tips krijgt.
Doei!

lita zei

hehe dan ben ik toch niet de enige die zichzelf niet kan inhouden bij het zien van leuke knutseldingetjes! Wat heb jij dan nog allemaal in voorraad dat je eerst moet opwerken? groetjes! x