maandag 5 november 2012

De rest van de vakantie in een notendop


Eerst en vooral lekker gaan wandelen met de meiden! Door regen en door wind maar toch was het heel gezellig. En achteraf zijn we ons gaan opwarmen in het bubbelbad- fiuw! Al was het eventjes minder om er terug uit te komen....

Ik heb ook een leuk pakje aangekregen van Sil ! Met de foxy brochette die ik gewonnen had met haar give away. Ik ben er alvast heel blij mee en ik heb het meteen aangespeld!
& nog eens complimentjes voor Sil want het is echt een heel fijn werkje.


trouwens zelfgemaakt rokje!


Dan heeft de vriend mij als verassing meegenomen naar een heel afgelegen winkeltje....
De droomwinkel is echt een uniek ding. Je komt er aan en je krijgt meteen een glaasje cava - dankuwel! En dan zie je al die leuke kleding... waauw! Ook heel mooi gedaan allemaal zo met die woonwagens.
Ik heb er een kleedje mogen kiezen en dat is er eentje geworden van het merk Yumi.
Ik zou zeggen, kijk eens rond op de site en ga er zeker eens langs, het is echt de moeite!





dit is het kleedje dat ik gekozen heb! 
Groetjes & tot de volgende!!

2 opmerkingen:

Nicole - Maaksels en Meer zei

Oh, dat ziet er allemaal heel warm uit! heerlijk in het bos en daarna opwarmen. De vossebroche, nieuwe kleding... helemaal gezellig zo in de herfst!

Lorecreatief zei

Oh dat vosjesbroche is inderdaad erg mooi! En leuk kleedje koos je, lijkt me een heerlijke winkel!