maandag 26 november 2012

De alternatieve 'kerst'boom!

Vriendlief heeft een hekel aan kerstbomen, toch bij hem thuis in elk geval ...
& ik (koppig als ik ben) wil toch dat er een kerstsfeer in het huis is.
Hmmmm.... dan kan je eindeloos ruzie maken - Of zorgen voor een alternatieve kerstboom.
Ik ben dan maar naar de Dille & Kamille geweest en heb voor amper 10 euro een alternatief gevonden.
Het is natuurlijk nog niet klaar en er moet nog meer versiering in huis komen maar dit is het begin.
& niet onbelangrijk, de vriend was er akkoord mee!
Een kleine overwinning voor mij dus op deze donkere maandag :)

DE 'kerst'boom! (ben wel vergeten krijt te kopen voor een leuke alternatieve boodschap)

Vilten paddenstoel en vogeltje!

gelukspoppetje!

Dit gedicht past af en toe wel bij mij... terwijl ik met het ene bezig ben denk ik al weer aan het andere!

Groetjes!!!!

3 opmerkingen:

Nicole Maaksels en meer zei

Haha, de ballen hanger er al in! Wat is dat toch een heerlijke winkel; Dille en Kamille. Helaas hebben wij er niet eentje in de buurt.
Ik kreeg een glimlach om mijn mond toen ik het gedichtje las... hoe herkenbaar!

Lorecreatief zei

Wel een grappige boom! ;-) Er hangen al leuke spulletjes in :-) En grappig gedichtje!

Marijke zei

Tof alternatief! Ook een leuk idee voor op kot :).