maandag 12 november 2012

allemaal gezelligheid

Hoi allemaal,
Weer even geleden he! Mijn excuses daarvoor....
Dit weekend ben ik creatief geweest met mijn haar! Ik heb ze meestal los of in een dot en dat begint natuurlijk saai te worden na een tijdje.
Ik heb via pinterest allemaal kapseltjes gezocht & ze dan allemaal eens proberen na te maken. Ik moet toegeven de meeste waren absoluut niet gelukt. Ik zit  ofwel met een geval van koppig haar ofwel ontbrak het me aan ervaring.

Dit is uiteindelijk mijn favoriet geworden!


Ik ben ook aan de slag gegaan met de kilo varkensvangetjes die mijn moeder voor ons had gekocht. 
Ik wist me er absoluut geen blijf mee in het begin maar ik ben dan maar gewoon de keuken ingevlogen en heb er stoofvlees van gemaakt. 
Wederom heb ik van alles in elkaar zitten flansen dus het receptje zal niet volledig  kloppen.





Ja zoals u ziet, ik hou me aan mijn agenda.
Een echte lanterfantermiddag zoals het hoort: lekker naar de rommelmarkt, koken, je vriend verrassen,  in de zetel met de poes. Het kan niet beter :)


rommelmarkt vondst ! twee leuke tafeltjes voor 3 euro!

Hier ga ik binnenkort mee aan de slag, ik verklap nog niet wat ik er mee ga doen.



Tot de volgende !




4 opmerkingen:

Nicole - Maaksels en Meer zei

Die lage knot is heel erg leuk en met een vlecht blijft het ook wel stevig zitten denk ik.
Varkenswangetjes... hmmm klinkt culinair! En een diner bij kaarslicht... leuke foto!
Heerlijk toch; zo'n dag/middag helemaal alleen voor jezelf. Ik heb ze zeker nodig en gelukkig gaan de kids allebei naar school dus dat komt er nog wel eens van.
Grappig dat jij ze inplant haha!
Wow, die tafeltjes zijn echt heel erg leuk en dat voor dat geld! Dat vind ik nou echt een goede vondst!
Ik merk het vanzelf als je iets van de vilt en bloemetjes gemaakt hebt,de kleuren zijn iig herfstig!

lita zei

Het is inderdaad wel gek dat ik mijn vrije tijd moet inplannen. Maar ik heb het zo druk dat ik mezelf voorbij ren. En daarom moet ik echt in mijn agenda zetten dat ik die dag niks doe. Anders ga ik er helemaal onderdoor vrees ik... Spreuken als niet perfect is ook goed en het is wat het is zijn op zo'n dagen mijn motto.

& dankjewel voor de leuke post!

Lorecreatief zei

Oh lekker stoofvlees! En die tafeltjes zijn erg mooi en voor dat geld! Super!

VillaBalkonia zei

Ik doe weinig met mijn korte haar. Hihi. Niets voor mij ook.
Zo af en toe moet je gewoon even een dagje NIETS inplannen. Heerlijk.
Fijn weekend!! =)