zaterdag 20 oktober 2012

We zijn ons leven aan het uitstellen

Bij het lezen van een artikel uit een oude Flow begon het pas echt door te dringen..  ''De dingen die je het eerst geneigd bent op te geven, zijn de dingen die jou het meeste voeden en die je energie geven. Dus je zingt niet meer, je speelt niet meer op je muziekinstrument, je nodigt geen mensen meer uit om te komen eten. Maar je bent eigenlijk gewoon je leven aan het uitstellen. ''

Daarom ben ik instant met de tijd die ik nog had vandaag een inspiratiekoffer gaan samen stellen! Hier ga ik dingen in verzamelen die me inspiratie geven en op een dag ga ik er nog iets mee doen ook! Tekenspullen, Djoser om mijn reis te plannen, de flow voor nog meer inspiratie,...  Verder wil ik er nog leuke stofjes instoppen zodat ik mijn weg terug kan vinden naar het maken van kleding.





Geen opmerkingen: