zondag 21 oktober 2012

Ik wou

Vandaag nog eens zitten rommelen in het boek: Ik wou
Met portretten van Ingrid Godon en mijn favoriete dichter Toon Tellegen.
Het is echt een boek dat je kan blijven vastnemen en je raakt er steeds weer in verloren!
Ik zocht een gedichtje uit dat wel bij mij past, het gaat over blozen. Ik ben ook zo'n blozer en ik heb er een hekel aan! Als ik het voel opkomen weet ik niet meer waar ik moet kruipen, ik zou me dan liefst verstoppen!  Het komt als ik verlegen ben, als ik me over iets schaam, als ik wat gedronken heb, als ik enthousiast ben en soms ook helemaal zonder reden. Andere mensen merken het altijd op en dan gaat het nog van kwaad naar erger!
Brrr...


Groetjes, blozende Lita

3 opmerkingen:

Zilly zei

Ik weet niet of je NU ook gaat blozen maar je mag je adres doormailen: ik wil je blij maken met een foxy-brochette. Lieve groet met hart&ziel van Sil

marloes zei

Prachtig gedicht,maar blozen gaat over geloof mij Gr. Marloeskreatief

lita zei

Het zou wel fijn zijn als het ietsie pietsie zou minderen! groetjes!