woensdag 24 oktober 2012

gek van mijn gekko's!

Wegens de buikgriep niet heel creatief geweest.... (Je superleuk zo examens missen!)
Achja, dan maar de camera vastgenomen en foto's gemaakt van mijn mooie beestjes. Ik kan er zelf uren naar zitten kijken!
Dit zijn de resultaten.

Lief koppie he? Dit is Pika ons brutaalste meisje

Misty de schuwste, en zij heeft de kleinste vlekjes.

Deze had mijn vriend een tijdje terug al gemaakt.


Als jullie trouwens nog tips hebben voor mijn blog mogen jullie dat altijd laten weten, ik ben natuurlijk nog maar een beginner en weet niet alle kneepjes van het vak .

Groetjes!

3 opmerkingen:

Nicole - Maaksels en Meer zei

Ow ik vind ze eng!
De tekening (op het velletje bedoel ik) vind ik wel heel mooi, maar die ogen... en dat ze zo sluipen... nee, niks voor mij.

Sorry...

Tips voor je blog?
Gewoon laten zien waar je mee bezig bent, wat je hebt gemaakt of het delen van een goed idee. Alles is goed toch? Het is jouw blog tenslotte!
Succes!

lita zei

Ik kan wel begrijpen dat je ze een beetje eng kan vinden! Maar ze zijn echt superlief hoor!

& eigenlijk heb je gelijk, het is mijn blog dus ik post wat ik wil muahaha!

Groetjes!

Maria zei

Het zijn bijzondere beesten, dat zeker!! Maar of ik ze ook in huis zou willen hebben…?! Denk het toch niet. haha.
Leuke blog heb je. Ik word nieuwsgierig naar wie je bent! De opmaak is iig lekker creatief!