maandag 22 oktober 2012

Creatieve plannen maken

Hoi hoi,

Ik wil eerst nog even melden dat ik gisteren superleuk nieuws heb gehad van van Sil. Er is een mooi klein kunstwerkje onderweg naar mij. Ik kan niet wachten om het aan te krijgen en het een leuk plekje te geven!

foto van Sil


Ik ben voor de rest nog een naar de hobby winkel geweest en heb mezelf een leuk viltboek gekocht om nog eens inspiratie op te doen + wat spulletjes om een patchwork stukje te maken. Ik ga vanavond nog eens een keer thuis slapen bij mijn ouders en daar heb ik in mijn mama haar herinneringsdoos mogen neuzen. Wat een schatten zitten daar in! Oude foto's, liefdesbrieven, diploma's, kaartjes,... Ik mag een aantal dingen inscannen en afdrukken om in mijn verzamelboek te plakken.  Het boek noemt Beeldig gevonden en is van Brunhilde Borms.



Nu moet ik verder leren want de examens zijn nu ECHT begonnen!

3 opmerkingen:

Nicole - Maaksels en Meer zei

Hallo Lita,
fijn dat je je hebt aangesloten bij mijn blog, dank je wel.
Wat jouw opmerking over de volgers betreft: ik kan me die voorstellen.
Maar... deze 2 gasten hebben zich bij mij aangesloten, alleen maar om hun eigen blog te promoten. Ze hebben totaal geen raakvlak met dat wat ik doe. Daarom ben ik ze liever kwijt dan rijk. Maar ja, ik heb de blokkeerknop op één of andere manier niet beschikbaar. Gelukkig heeft één van de heerschappen zich teruggetrokken. Nu de andere nog maar zo te zien is dat allemaal in het russisch dus ik ben benieuwd of hij mijn engelse wens kan begrijpen.
Veel succes met de examens, goed leren hoor!
Ik ga nog even verder neuzen op jouw leuke blog!
Groet, Nicole

lita zei

Hoi hoi!
Dankjewel, je bent altijd welkom om rond te neuzen op mijn blog. Ik ben er nog niet langs mee bezig dus alle tips zijn welkom.

Nu begrijp ik het wel beter van je ''vervelende '' volgers. Ik hoop dat ze zich snel terugtrekken want het is natuurlijk wel fijn als mensen je volgen uit interesse.

Groetjes!

beeldig gevonden zei

Dag Lita,
Proficiat met je leuke blog, fijn dat je actief bezig bent om van beeldig gevonden! een prachtig boek te maken. Veel succes met je examens. Hartelijke groet, Brunhilde